Více
    16.3 C
    Czech
    Středa 1. května 2024

    Francouzské lékárny se staly mezi americkými turisty nejnovějším trendem na TikToku

    Zapomeňte na Eiffelovu věž, Francie má nové světoznámé turistické atrakce. Hashtag #Frenchpharmacy dosáhl na sociální síti pro sdílení videí ohromujících 130 milionů zhlédnutí. Informoval o tom server Euronews.

    Výlet do francouzské lékárny je nejnovějším trendem cestování na TikToku, zejména mezi americkými návštěvníky.

    Co je na lékárnách ve Francii tak zajímavého

    Proč jsou francouzské lékárny trendy na TikToku? Američtí influenceři sdílejí různé produkty a služby, které můžete najít ve francouzských lékárnách a radí, kde a jak je nejlépe koupit.

    Influencerka @glowwithava, která má na TikToku milion sledujících, divákům vypráví, jak vždy po příjezdu do Francie navštíví lékárnu. Její videa poukazují na nejlepší dostupné produkty, zejména ty, které nejsou v prodeji v USA nebo které v Evropě stojí mnohem méně, uvádí server Euronews.

    @glowwithava Replying to @the.nail.tripper first stop always! stocking up on my favs 🇫🇷🇫🇷 i may go back for more… #frenchpharmacy #frenchpharmacyhaul #frenchpharmacymusthaves #frenchskincare #frenchbeauty #avainparis #europeansunscreen #pharmacyhaul ♬ original sound – AVA

    Kromě léků a zdravotních ošetření mají francouzské lékárny často na skladě luxusní kosmetické značky a wellness produkty. Vybírá si opalovací krémy Caudalie a La Roche Posay, které podle ní nejsou v Americe dostupné.

    Další TikTokerk Emilie Kiser uvedla, že vytvořila seznam produktů pomocí předchozích videí #Frenchpharmacy jiných uživatelů. V jednom ze svých klipů z června sdílí seznam, který se skládá především z francouzských kosmetických značek jako Nuxe, Embryolisse, La Roche Posay a Caudalie.

    „Jsem v nebi,“ říká poté, co našla „největší drogerii všech dob.“

    Lékárna je nyní slavná a přeplněná

    Uživatelka Elizabeth Victoria Clark zavede diváky do CityPharma na Rue de Four v Paříži a nazývá ji „nejdůležitějším orientačním bodem ve městě“. Vedle špičkových francouzských produktů péče o pleť poukazuje na výběr bylinných čajů, doplňků stravy a probiotických tamponů.

    Bere na vědomí poznámku jednoho uživatele, že lékárna se stala slavnou a nyní je přeplněná. „Jdu doslova hned, když se otevře, protože jinak je to tam příliš šílené,“ píše. Vybrala si prý CityPharma pro její konkurenceschopné ceny. Poznamenává však, že „většinu z toho můžete získat kdekoli v Paříži.“

    TikTokkerka Anastazia také v jednom videu zdůrazňuje ceny produktů, které jsou podstatně nižší než v Americe. „Počkejte, PROČ je Caudalie tak levné? Zarezervujte si hned letenku,“ komentuje jeden uživatel. „Omgg, hledal jsem ten sprej La Roche Posay všude. Příští měsíc do Cannes, měli by ho mít!“ píše další.

    Ve Francii je asi 21 000 lékáren, a kromě výdeje receptů a léků nabízejí služby včetně vakcín proti covidu-19, očkování proti sezónní chřipce a kontroly, zda jsou jedlé houby opravdu jedlé.

    Sledujte nás na sítích

    Afghánistán jako nová turistická destinace? Studenti cestovního ruchu se učí, jak jednat s cizinkami

    Institut vedený Talibanem školí odborníky na cestovní ruch a pohostinství, aby přilákali do Afghánistánu návštěvníky. Jeho debutovou skupinu studentů tvoří přibližně 30 mužů, kteří se vzdělávají v jedné z kábulských učeben.

    Afghánistán jako nová turistická destinace? Studenti cestovního ruchu se učí, jak jednat s cizinkami

    Institut vedený Talibanem školí odborníky na cestovní ruch a pohostinství, aby přilákali do Afghánistánu návštěvníky. Jeho debutovou skupinu studentů tvoří přibližně 30 mužů, kteří se vzdělávají v jedné z kábulských učeben.